"Samen bereik je meer."
  • image description
  • image description
  • image description
  • image description
  • image description

U hebt wat concurrenten niet hebben?

Of waarom kopen uw klanten eigenlijk bij u? En uw prospecten net (nog) niet? De antwoorden op deze vragen zijn voor uw bedrijf essentieel. Om de markt effectiever te benaderen, meer klanten binnen te halen, hogere marges te genereren,...

Antoon Bulcke gaat na hoe uw klanten u als hun leverancier of partner inschatten, op alle mogelijke terreinen. Meer nog: we stellen ons voor hoe de ideale samenwerking met uw klanten en prospects eruitziet.

We kijken verder dan het product of het assortiment: ook de service, de product support en alle andere variabelen van uw marketingmix en verkooporganisatie zijn van belang. Op zichzelf zijn de resultaten van dit onderzoek al schitterend.

Maar Integrale VerkoopZorg betekent ook dat àlle facetten van uw klantencontacten mee in het bad genomen worden. En dat u waardevolle aanbevelingen meekrijgt voor uw volledige bedrijfsvoering. Ja, zelfs voor de boekhouding en de telefoniste.

Integrale VerkoopZorg draag de stempel van 30 jaar ervaring met verkoopmanagement, in tal van bedrijven en in de meest uiteenlopende sectoren.

Als u geen concurrenten hebt, als er voor uw product of dienst geen substituut bestaat, of als u een kristallen bol in huis hebt, dan kan deze analyse u niets bijbrengen. In alle andere gevallen contacteert u Antoon Bulcke bij voorkeur vandaag nog.

Desgewenst kunt u reageren via het contactformulier op deze website.